12/8

ja jag vet att jag inte lagt upp några bilder från igår..har inte orkat.
just nu sover natha...hon har börjat bli jobbig med att natta oavsett om det gäller middag eller kväll.
så för att få henne att sova middag så lägger jg ut ett täcke på hennes golv och lägger lite kuddar å hennes mjukdjur hon har i sängen..sen lägger jag henne där och sen lägger jag mej brevid..efter ett litet tag sover hon och jag kan gå ut...det bästa e när hon vaknar så skriker hon inte utan kryper å leker eller öppnar dörren å ställer sej vid trappan å väntar på att någon ska komma.

idag fick jag hem mina ed hardy byxor


jätte snygga men de var i killmodell tyvärr...så eftersom jag köpt en ed hardy t-tröja till jimmy i födelsedags present så tänker jag ge även dessa till han..men undrar om han passar dom..det tvivlar jag på. om inget annat så lär jag väll få sälja dom.

jag fick iaf min väska igår och den var så grymt snygg..även den från ed hardy..e nästan besatt av det märket..de finns så mycket fina kläder och annat.
nathas kläder kom inte idag..så hoppas på i morgon..nu ska jag försöka ringa emma å sen ringa frisören måste ju ha barnvakt om jag ska dit...lite trist.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0