22,16

ja då satt man här igen..nathalie och jimmy sover..och jag sitter och ser på my name is earl.
jag jag är inte så mycket för att skriva när jag ser på tv..glömmer liksom bort vad jag gör hahaha.
i morgon blir det osby...haha tredje gången jag skriver det. har ju inget annat att skriva...men ska bli skönt att komma bort lite..ska sova där så idag packade jag ner lite till natha..ska packa klart i morgon.
undrar dock hur det kommer gå iom att natha inte sover i egen säng..hon total vägrar men att sova på golvet eller mellan oss går bra. så när hn sover middag så sover hon på golvet..låter hemskt..men jag har bäddat upp med täcken och kuddar så det e lite mysigt å hon somnar ju så hon trivs säkert.
nä ska säkert gå bra. annars får hon vara vaken tills hon stupar.

ni får ha en trevlig kväll..det lär väll jag ha...hahaha helt själv i sängen med två sovande sötnosar + novani vid fotänden..min vardag haha..jimmy e alltid så trött när han kommer hem..han e ju i top speed under dagen så när han kommer hem och andas ut så blir han jätte trött så när nathalie sover så gör han ju oxå det..och jag som inte gör nåt under dagen e inte trött och kan inte sova innan 12.
jag kan vara trött under dagen men lägger jag mej så blir jag pigg.
jaja men än en gång ha en trevlig helg och kväll.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0