23,13

klockan är 23,13 nu och de andra i familjen sover..även novani.
jag är som vanligt inte trött utan ser på film.
malibues moste wanted eller hur det stavas..rolig..lite halv överdriven men en perfekt kvälls film när man är halvt trött.
idag har vi inte gjort mycket..städat och bakat.

nathalie har varit gnällig hela dagen och varit extremt mammig..jag har fått gått å bära på henne i stort sätt hela dagen..ja pallar inte om det blir så i morgon oxå.
tur som fan e att det är helt i morgon..troligen ska vi upp till osby på lördag..jimmy skulle ringa camilla idag men han somnade.
jag har varit dö trött hela dagen med tanke på att natha varit som hon va..men så fort hon somnade så ble jag pigg..konstigt nog.
i morgon är oxå en sån dag då vi inte har nåt att göra..men om natha e bättre i halsen så går vi kanske ut å går en runda.
hon har varit hes i halsen idag men hon blev bättre på kvällen.

har suttit och kollat lite på tradera..på ed hardy byxor..har hittat en hel del jag vill ha men dom går inte ut på ett litet tag..men hoppas jag får ett par iaf..de jag vann var ju killbyxor..idioten hade ju inte skrivit ut det..men säljer dom nu och har hittils fått mer än vad jag gav för dom haha.
ja har börjat tröttna lite på att sälja nu..folk som betalar flera dagar för sent å hålla på att springa iväg och posta hela tiden..ne får bli en paus nu.

nä nu dör snart batteriet så får återgå till filmen och förhoppningsvis så somnar jag snart..annars lär dagen bli jobbig..om nte min poo vil sova till 10..hehe..idag vaknade hon 08,32 och från det ögonblicket gnällde hon...fram till att jimmy kom klockan 17.

då får vi se när hon vaknar i morgon och hur hon e då.
hörs i morgon.
kram och god natt.

ps:Nathalie sa mellan gnällningarna tack för första gången..ds
pps:hon sa även mellan tacket och gnället..att hon saknar theo..och gav en puss via mej som jag skulle fästa här på bloggn till dej.dds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0