5 år

idag firar jag och jimmy 5 år ihop.
igår var det 5 år sedan vi började skreiva till varandra på lunarstorm och msn.
vi bestämde möte i helsingborg på en gata brevid kjell och company.
han skulle lämna pallar där..vid den tiden körde han för box delivery och körde kristianstads rundan och hade ett stopp i helsingborg vid knutpunkten..jag åkte in redan på morgonen för att överraska sandra men mötte aldrig henne...jag skulle igentligen jobba dagen efter men fick ta ledigt vilket inte pappa gillade.
ett tag innan vi skulle mötas så gick jag upp till donkan på knutpunkten..jag köpte en mellan cola och en mellan pommes.
jag satte mej vid fönstret...killen som jobbade på donkan som jag och mina vänner brukade spana in jobbade inte den dagen..jag vet att jag hade flätat håret och började bli jätte nervös. jag tog ner flätan för att håret skulle vara lite vågit..på den tiden såg jag inte så snygg ut..haha. jag tittade åt vänster och där satt en kille jag snackat med på lunarstorm och vi skulle börja på samma skola efter sommaren..chris heter han.. vi började snacka och han och hans kompis flyttade över till mitt bord..efter ett tag ringde jimmy först viste jag inte att det var han eftersom han ringde från sin jobbe mobil.
jag trodde att det var nån han jobbade med och han lånade hans mobil..klockan 16,30 möttes vi..jag trodde först inte det var jimmy men det såg jag när jag kom närmare...vi stod och pratade lite och sen åkte jag med han..ja jag vet det var lite riskabelt men jaja.
ja så nu 5 år senare sitter vi i ett hus med barn,volvo och katt..inget man trodde då hahaha.
väl hemma hos jimmy i hans etta i malmö så såg vi på film och han åkte iväg och köpte donkan man..qp cheese och co.
sen somnade han i soffan vilket var väldigt pinsamt för mej. hahaha vilka minnen.

ÄLSKAR DEJ JIMMY MER FÖR VARJE ÅR. DU E DET BÄSTA SOM HÄNT..EN UNDERBAR PAPPA TILL POO E DU.
LOWE YOU

såhär såg jag ut förr..fast + en massa piercings..en spik i labrett (läppen) en ring i näsan (mitten) en plopp i nasan(vänster) hade höger innan men tog ut den.
naveln och tungan har jag kvar. och nu har jag ju även en monroe.
så detta e en mild bild på hur jag såg ut en gång i tiden haha


Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis på eran dag!! Hade vi bott nämre så hade vi gärna varit barnvakt!!!! Kram

2009-08-04 @ 16:07:34
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0