ams

ja nu ligger nathalie och sover middag..hon verkade inte alls trött vilket hon brukar göra..hon hade väll för kul..men jag gjorde välling iaf och hon somnade så trött var hon nog ändå.

idag ska hon och jag åka buss in till staffanstorp..13,59 går bussen här ifrån..det blir hennes första busstur hehe..undrar hur det ska gå..jag räds för att hon ska skrika men hoppas innerligt att hon inte gör det.
vi ska till arbetsförmedlingen så jag skrivs in igen...sen ska vi gå lite där och gå till pang och kolla lite..se om dom har nåt fint till poo..sen hoppas jag på att jimmy slutar i tid idag..eller ja vet att han inte slutar före 4...iaf när han då väl slutat och kommit till staffanstorp så ska vi inhandla allt till kalaset som återstår..vilket e då maten och till tårtorna..ja sen händer inget annat direkt..bara roligt att ja kommer ut lite iaf.

de senaste dagarna har poo varit lös i magen..jag misstänker att det är mjölken så vi tar bort det och ser om det kan va det eller nåt annat..
snart e det även dags för malmö-festivalen..jag vill in iaf en dag för att se om där e nåt kul..jag ville på nrj konserten men den e ju först på kvällen så lär väll inte bli av tyvärr.
och ja nu e det bara 6 dagar kvar tills nathalie blie 1 år..kan fortfarande inte förstå det..hon har blivit en del av min vardag men att vara mamma har inte riktigt sjunkit in än. när ska det hända då?
jag har fortfarande bilder i mitt huvud från tiden på patienthotellet och från själva förlossningen..jag minns allt som om det var igår..jag minns sånna obetydliga saker som vilket tyg det var på stolarna i receptionen på hotellet och att det alltid serverades potatis till maten..jag mins när vi kom till hotellet att hon kinesen som visade oss till rummet sa att vi skulle vila och att maten serverades halv 5..jag trodde att dom kom med maten till rummet..och att vi hade problem att hitta till restaurangen..jag mins vårt rums nummer 211..förlossningsrummets nummer 9
snabb nummret till barnmorskorna som jobbade 3.
sånna små saker..men det är så roligt oxå att komma ihåg det fast ändå så känns det som man missat tiden eftersom natha e så stor..vart har ett år tagit vägen? förr gick tiden så sakta å nu bara flyger den fram.
snart e väll natha 7 år och börjar skolan.

jaja snart kalas iaf och på tisdag e nathalie 1 år..och jag har ingen aning om vad ja ska göra då..jimmy jobbar så vi får väll gå till lekplatsen eller dra ner mamma hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0