ärligt

eftersom det inte är många som läser min blogg och eftersom jag har så många tankar i huvudet så måste jag skriva..sen får man tålka det som man vill.
först vill jag bara säja att man kan tro att denna texten är en början på att jag vill göra slut men så är det inte.
jag älskar jimmy men i vissa stunder så känns det som att jag saknar nåt i mitt liv.
som att jag slösar bort den korta tiden jag har att leva..för igentligen är livet kort och än så länge har jag inte nåt de mål jag vill nå.
jag är 23 år och har inte kommit någon värt i livet..jag trivs inte med den jag är, jag trivs inte med hur jag har det.
jag trivs inte där jag bor..jag är helt fast.
det ända bra jag gjort i livet är nathalie och utan henne hade jag nog inte varit här idag. jag mår inte bra vissa dagar..dte är då mina tankar bara rör runt där inne..jimmy och jag har kännt varandra i 5 år..med många upp och ner dalar..det har hänt mycket under dom åren..som jag ångrar och inte ångrar..jag har ändrats så mycket att jag saknar mitt förra jag men kan inte gå tillbaka..det har även hänt mycket dåliga saker..den gången jag och jimmy gjorde slut..jag tänker ofta vad som hänt om jag inte åkt tillbaka. nathalie hade inte kommit till världen..och jag hade inte fått en god vän.
men jag hade troligen haft ett jobb eller börjat skolan..jag hade troligen haft en egen lägenhet..vilket jag saknar enormt..jag har ju aldrig haft något eget vilket jag kan sakna lite.
men jag gjorde ett val..då för 2 år sedan..jag gick tillbaka och idag sitter jag här och skriver denna texten..denna bloggen är som min dagbok..så jag skriver hur jag mår och tänker.
jag sa till jimmy i morse att jag har tankar..att jag känner att vi glidigt ifrån varandra..att jag älskar han men vet inte om det räcker i längden..han sa inte mycket..jag fick ett sms  senare att han älskar mej och natha över allt och att vi är dom finaste att han inte förstår varför jag känner så och att vi får rå om varandra mer.
det är vad vi ska göra nu..jag vill inte göra misstaget att göra slut igen och sen ångra mej..nu har jag dessutom nathalie att tänka på och inte bara mej..vart skulle jag bo? hur skulle det bli med natha..vi hade fått pendla varje vecka..
kanske blir det bättre om jag får ett jobb så jag kommer bort lite..jag är så instängd..jag kan inte bara sätta mej på ett tåg och åka eller bara ringa nån å träffas samma dag..eller gå till nån..jag är fattig, jag kommer ingen stans..ja har ingen bil..de ända som finns är buss som går i regel rätt sällan..så jagsitter här och längtar till de dagar då jag faktiskt har nåt att göra..som på tisdag..då kommer emma å ja ska klippa mej å slinga håret tack o lov men det är oxå det ändasom händer tyvärr..fan va jag vill flytta.


3 saker jag vill...


1,flytta

2,ha ett jobb

3, ha pengar


Kommentarer
Postat av: emma

dom tre sakerna som du skrev vill jag oxå ha jag mår inte heller bra jag känner mej bara i vägen och ovälkommen jag tror det kommer lösa sig för dej du kan ju alltid tänka på att jag sitter här och e grymt avundsjuk på dej det kanske hjälper lite

2009-08-14 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0