GRATTIS NATHALIE 1 ÅR

ja idag är hon ett år..inte klokt.
det är svårt att tro..
för ett år sedan så höll jag min lilla skrutt i famnen..vi låg i förlossningsrummet och jimmy hade åkt för att lämna linda som varit med oss genom hela förlossningen.
inte föräns 12 fick vi komma till hotellet. det känns som igår och ändå så är det ett år sedan.
igår tog nathalie sina första steg vilket jag höll på att missa...hon hade rest sej mitt på golvet med en leksak i handen och sen tog hon tre steg..då var klockan 16,14 klockan 17,03 tog hon ytterligare två steg..sen kom jimmy hem och då tog hon bara ett.
men nu är det på gång iaf..
idag ska vi ner å köpa nån god kaka och jimmy har köpt en present till henne så hon får nåt kul iaf.
igår beställde jag och mamma kläder till henne med tryck på..mamma beställde ett par byxor med nathalie i rumpan och jag beställde en t-tröja dör det står mamma och pappas älskling och ett par byxor med smell you later i baken.
ska bli kul å se sen när dom kommer hehe.

skriver mer sen å lägger upp bilder..nu vaknade födelsedags grisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0