lördag

i fredags fick nathalie feber...hon hade 39,2 när jag kollade och hade 38,7 under natten.
idag skulle vi igentligen ha gått på konfermation men jag och nathalie stannade hemma..hon hade fortfarade feber..och har haft det under hela dagen..när hon skulle sova middag så tog jag upp henne till vår säng..tyckte hon kunde sova där medans jag såg på en film..hon somnade sittande..
när hon vaknade var hon pipig men efter att ha fått en alvedon var allt bra igen..då gick hon runder i huset..hon har börjat bli jätte duktg på att gå nu.
när jimmy kom hem så fikade vi lite å nu ligger hon och jimmy å sover i sängen..
stackars liten..hoppas det går över snart.

mamma och pappa älskar dej poo

Kommentarer
Postat av: Monica

krya på dig älskling!!! puss från theodor

2009-08-16 @ 11:47:13
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0