två saker

idag har jag två saker att skriva om..en god och en inte lika rolig.
börjar med dej tråkiga.

igentligen skulle jag och jimmy på bio på tisdag eftersom vi firar 5 år..vilket jag tyckte skulle vara jätte kul att få komma bort lite bara jimmy och jag. men så blir det inte..fick ingen barnvakt..eller jo vi fick till en början med hon ringde å strulade idag..vill inte nämna vem. men tycker det är dålig stil att först säja ja och vi börjar planera å sen ringa idag bara någon dag innan och säja att dom inte vill. men men vi struntade i bion..tyvärr..men nu vet man iaf vart man har folk.

nummer två den roliga saken. idag tog vi en heldag ute..vi åkte till pildammsparken i malmö och köpte med oss fika..och tog med filten..vi fannden mysigaste platsen på "tallriken" som gröningen heter..där satt vi och fikade skrattade och busade ett tag..sen gick vi en runda längst parken..köpte glass och sen åkte vi hem..men innan dess åkte vi till öb å köpte läsk..sen åkte vi hem..jo på morgonen gick vi ut till nathas lekhörna..det är en höra på baksidan som är fyld med sand och där lekte hon å hade kul med hink och spade hehe.
 här kommer lite bilder från idag.

 men nu är det tillbaka till vardagen och nästa tisdag så fyller min poo ett år..inte klokt

Kommentarer
Postat av: Monica

hahaha vi längtar oxå till lördag :D ska bli skönt att komma ut lite.. Är fattig som en kyrkråtta så man får stanna inomhus hela tiden =( Kram

2009-08-03 @ 21:12:21
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0