urinprov

idag åke vi till bvc för vägning.
hon hade gått upp i vikt..tack o lov..nu väger hon 9310g
men maten är fortfarande frånvarande.
vi åkte till nova och gick där lite..köpte lite kläder till natha som hon ska ha på måndag när hon börjar på dagis.
sen åkte vi och lämnade hennes urinprov..allt såg bra ut så nu återstår blodproven som hon tog i fredags..de får vi svar på den 8de.

dagen började med att vi vaknade vid halv 8..jag tyckte det luktade bajs så började leta efter var katterna bajsat eller om detbara var min näsa som spökade..nä..de hade både bajsat och kissat.....i vår säng.
trevligt.
men det var mitt och jimmys fel som varit lite slarviga med att tömma deras toa..så de var bara att tvätta allt..skulle ju ändå göras det med.

nathalie sov under tiden vi var på nova vilket var rätt skönt för när hon vaknade och hade fikat så höll hon på at klättra ur vagnen å trilla ner..busunge.

när jag kom hem så stötte jag på den nya grannen som flyttat in två hus bort..hon verkade jätte trevlig och hade två sönder..en på 4 år och en på 9 månader..kanske rullar vagn någon gång sa hon..ja tack äntligen nån i dena hålan att promenera med.

ne nu sitter jag bara å väntar på att jimmy ska komma hem å under tiden rullar vi tummarna här hemma..har tråkigt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0