utmaning..snodd från dej monica haha

Utmaning!

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 10,17
2. Namn? Linda
3. Vart bor du? Genarp
4. Hur många barn vill du ha? Max 3
5. Vill du gifta dig? Ja
6. Har du ätit sushi? Ja och det är blä
7. Favoritglass? Dumleglass eller mjukglass
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 3 tror jag
9.
Humör? beror på

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? JA..haha de var kul
2. Har du en hund? nej
3. Sover du helst själv eller med någon? med jimmy min gossenalle
4. Tror du på spöken? JA och jag vet att dom finns..(har sett dom)

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej gillar min längd
2. Skulle du vilja väga mer? Nää
3. Skulle du vilja ha sex nu? inte just nu.

KAN:

1. Kan du röra på öronen? lite kanske
2.
Kan du slicka dig på näsan?
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? när jag sover ja
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja klart
7. Kan dina vänner lita på dig? absolut
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja jag har ju en men vill gärna ha en till.
9. Kan du suga? privat
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? haha nä det lär bli svårt

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? det kommer jag inte ihåg
3. Har du någonsin haft sex med någon? rätt uppenbart
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? det kan jag slå vad om
5. Har du varit full den här månaden? ja men det vara bara lite
6.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? inte än.
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? ja
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja jimmy varje dag.
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? humm nä inte i detta livet
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? jimmy..the one and only
11.
Har du blivit påkommen när du har haft sex? ja..av grannen hos mina föräldrar
12.
Har du haft sex med mer än tre personer? nä.
13. Har du ljugit på någon fråga än då? ja klockan är ju nu 10,29 hahaha 


Jag utmanar: de som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0