hej

idag har jag inte mycket att skriva men känner ändå att jag vill skiva nåt.
igår var jag på skolan och pluggade och fick reda på att jag skulle ha börjat på en annan kurs i måndag och låg en vecka bakom..men inte så farligt som det låter för jag blev nyss klar med den veckan och idag och i morgon så ska jag göra en hel veckas arbete på den kursen jag skulle börjat i måndags.
eter att jag varit på skolan så gick jag ner till stan och köpte hobbyfärg och en väggdekor.
jag ville göra fint i datorrummet nu när det börjar bli användbart igen...så satte upp dekoren och den passade jätte bra in där den sitter nu.


sen med hobbyfärgen så målade jag en ljusstake..alltså vi har en ljusstake som vi köpte förra året, jätte fin men det var en sak som jag stört mej på och det är att den var i ljus furu..och jag hatar furu..så nu äntligen är den borta..och målad i svart och foten är guld...jag mixtrade lite..först var det meningen tt den skulle vara helt svart med guldiga stjärnor på men stjärnorna blev inte bra...sen gjorde jag nån form av snöre som slingrade sej ner men blev inte bra så nu fick det bli svart med guldig fot..men det blev faktiskt bra då resten av våra ljusstakar i huset är svarta.

jaha och mer då?
på måndag ska nathalie ha lucia på dagis..så klockan 16,00 ska vi föräldrar dit och se barnen sjunga..haha..nathalie ska ha lucia klänning och sen har jag köpt en luciakrona i tyg..jätte söt.
har dock ingen bild än men efter måndag så har jag.

kan lika bra uppdatera lite bilder på po.

Kommentarer
Postat av: Monica

skit snygg ljustake =)

2009-12-10 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0