nyårs löfte

nu är det en timme kvar till midnatt och nytt år.
nathalie sover och vi befinner oss i glumslöv.
det tog evigheter att natta nathalie eftersom det är första gången hon sover borta.
igår köpte vi en resesäng till henne somhon sussar i nu.
idag när vi kom hit så var hon för första gången inte blyg och började leka direkt.

detta året tänker jag inte avge något nyårslöfte som jag gjort tidigare.."sluta äta godis" "gå ner i vikt" dom funkar aldrig.

detta året tänker jag avge ett löfte somjag börjobba på.
att säja vad jag tycker och tänker..att jobba på mitt självförtroende. återkommer om det funkar eller inte.
har ni några löften i år?

synd att vi inte kunde fira nyår ihop monica..hoppas ni mår bättre och har ett underbart nyår.
måste ta och ses snart, var ju länge sedan.


jag önskar er alla ett gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0