poo

igår när nathalie kom hem från dagis var allt som vanligt dock var hon lite tröttare än vanligt.
när vi erbjöd henne sin julkalender och en kaka så vägrade hon..vilket är otroligt ovanligt.
vi anade att hon var helt slut så 18,50 nattade vi henne hon tog bara en klunk välling sen sov hon..en timme senare vaknade hon..något pigg.
vi lekte lite och efter ett tag gnuggade hon sej i ögonen så hon och jag gick ner för att göra välling, när den var i micron så lät det som om hon fått hicka..efter andra hick ljudet så spydde hon rakt ut..över mej, över golvet och över sej själv.
helt chockad ropade jag på jimmy så han fick torka medans jag och nathalie gick in i duschen..där satt vi och lekte ett bra tag. sen nattade vi henne igen..det dröjde inte länge förän hon kräkte ner hela vår säng...in i duschen igen och sen nattade vi henne igen..denna gången var vi så trötta både jag natha och jimmy att vi la oss alla i sängen, jimmy somnade..nathalie spydde igen.denna gången tog jag bara och sköljde av henne.
till slt somnade hon och jimmy och jag gick ner och släckte allt och däckade sen i sängen...men vid minsta ljud från natha så vaknade jag.
tre maskiner tvätt, en disk, en massa ombyte och tre spyor..idag är hon hemma från dagis men är som vanligt, hon äter, dricker och leker som vanligt.
jimmy ringde dagis..det går maginfluensa men troligen så har hon och några andra barn fått dålig mat och reagerat på det.
så idag har vi koll på henne om allt e som normalt så fortsätter vi som planerat i helgen.

då bär det av till vällingeblomman..mamma och pappa kommer ner på förmiddagen och anders och ev jimmys pappa ska tillsammans med jimmy fixa klart kamin-helvetet.

egentligen skulle jimmy köpa med sej en julgram hem idag men han han nog inte det då han ska fixa en massa annat som hör kaminen till.
så granen får vnta till måndag eller söndag.

nä nu ska jag fixa lite där nere

ha det bra


Kommentarer
Postat av: Monica

naaw stackars lilla natha! Hoppas hon inte kräker mer nu!

2009-12-11 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0