skit

jaha..nu sa de att det kommer regna idag och eftersom det är plusgrader så tror jag på dom
andra säjer att det kommer bli snöstorm idag..humm jag vill tro på snön..jag vill ha snö på julen..såhär mycket har det inte snöat sedan jag var liten..här hemma har vi fått 60cm snö på två dagar inte klokt.
jag tycker att snön iaf kan stanna till dagen efter jul..det handlar liksom om två dagar.

idag komer sotaren hit och ska besiktia eller hur det stavas..vår kamin..hoppas den går igenom å sen efter det ska jag fortsätta att städa, igår storstädade jag men har börjat se ett mönster i det hela..allt går ju i en cirkel..det är stökigt, jag städar, jimmy och natha kommer hem, skitigt, jag börjar om.
varje dag när dom är hemma så springer jag och plockar undan efter dom och på dagen när jag är själv så städar jag..idag ska jag bara ta undan lite..i morgon e det storstädning men först på kvällen..då det inte kan bli stökigare och jimmy kan ta nathalie.

annars idag då...humm..idag ska jag ge mej på att försöka laga kroppkakor..verkar inte helt lätt men ser gott ut, har aldrig ätit det förr så nån gång ska ju bli först.

sen har mitt ena öga blivit svullet, har ingen aning om varför..de e inte inflamerat med gojs eller nåt, jag har bara ont vilket jag haft flera dagar, nästan en vecka och igår blev det svullet.

men nu har jag äntligen lagt över lite bilder från när nathalie åker pulka och lite andra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0