stress

idag har ag stressat som en idiot hela dagen sen jag öppnade ögonen.
jag brukar i vanliga fall gå upp 06,45 och göra i ordning mej i lugn å ro innan jag väcker nathalie vid 7
jag vaknade 06,25 idag och valde att hålla i mobilen så jag snabbt skulle kunna stänga av ringsignalen så inte poo skulle vakna.
jag somnade om, 07,21 tittade jag på klockan och flög upp ur sängen..sprang ner för trappan och gjo5rde i ordning mej fort som f*n
klädde på nathalie medans hon sov och sen fick vi halv springa till dagis..vi lämnade huset 07,30 när vi egentligen ska vara på dagis och var framme på dagis 07,39..jag kom på halvvägs att jag glömt hennes varma skor så jag gick hem med vaknen..försökte andas ut och sen skulle jag gå till bussen..in om dagis och lämnade skorna ochb sen till bussen..väl inne i lund var jag dö hungrig och köpte frukosmenyn på subway
sen var det lugnt..när jag skulle hem fick jag halv springa igen..till bussen som jag hann med och nu sitter jag hemma med tånvis av uppgifter att göra känns det som.
så bara att sätta igång.

jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0