helg

idag är en sån dag då det känns som att det kommer hända nåt..som att det är nåt att se fram emot..fast det är det inte..idag är som vilken annan dag som hälst. allt som händer idag är att jag och natha ska gå ut och köpa nåt gott till ikväll..jag tror vi ska göra vofflor idag..har en hel del grädde som går ut idag..vi skulle ha det till tårtorna men råkade glömma att titta på datumet så nu e det bara att kasta..fast får iaf ta lite till vofflorna och sen kanske vi gör lite chokladpudding ikväll.

men vilket väder det var inatt..inte klokt vad det regnade..det gjorde det iofs under dagen oxå å då åskade det med.
idag har jimmy med sej en kompis och gammal arbetskamrat med under jobbet...hoppas dom har det kul..fast det tror jag säkert dom har. och grattis till dej henrik som ska bli pappa i november..
vill oxå ha en till..jag avundas alla som e gravida..särskillt dom som e förstagångs gravida..det var den roligaste tiden i mitt liv..har aldrig haft så kul..och det var ju ändå sista gången av resten av mitt liv det bara var jag.

ja tänkte på det innan att det är ändå en sån kort tid man är ensam och vissa...jag då. skaffar barn tidigt..då får man ännu kortare tid i livet man är själv.
resten av mitt liv kommer jag vara en mamma..missförstå mej nu inte..att skaffa barn är det bästa jag gjort..och jag ville ha barn tidigt och vill garanterat ha fler barn. nathalie är min ögonsten.

nä nu vaknade min poo. i helgen ska vi ut och titta på våra kattungar och sen får jag se vad som händer för kul.
vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0