helgen

ja nu har jag mycket att skriva om så får se om det får plats här och om jag orkar skriva allt.

vi kan ju börja med fredagen då nova försvann.
på torsdags kvällen klockan 21,00 så släppte jag ut nova så hon kunde få gå ute under natten. i vanliga fall så kommer hon hem på morgonen och ligger och sover i uterummet men inte denna gången..antingen så hade vi nyss missat henne eller så hade hon inte varit hemma.
vi åkte ut och tänkte inte mer på det..när vi kom hem så var hon fortfarande inte hemma..jag började bli orolig och började tänka att hon kanske träffat på en räv eller blivit påkörd..kvällen kom och jag hade blivit jätte ledsen..så vi beslöt oss för  att gå ut och se om vi kunde se henne någon stans..men icke.
klockan blev efter 21 så nu hade hon varit ute i mer än ett dygn utan att synas till..klockan 00,00 gick jimmy ut för att se om hon klättrat upp i nåt träd och jag var helt gråtfärdig här hemma..bo kom och jag tröstade mej med han ett tag och sen gick han ut igen..efter ett litet tag så såg jag en svans utanför dörren och trodde det var bo igen men nu ar det faktiskt nova som kom hem..äntigen hon var jätte hungrig och åt en och en halv burk..så glad jag blev.

sen kom lördagen och då var det bröllop vi gick upp vid 10 och tog det lugnt..efter ett tag började vi göra oss iordning..jag
tog en timme på mej att fixa frisyren men det var det värt. klockan 15,00 åkte vi till staffanstorp och hämtade anders och david.
sen åkte vi till kyrkan när vi satt inne på bänkarna så sjöng nathalie som bara den..hon gillade väll ljudet där inne..när väl sermonin började var hon tyst och bara tittade. när det var klart så åkte vi till arlöv där festen hölls..där var det inte en lugn stund..mat dans och sprit var där..jag drack men absolut inte mycket..dansade gjorde jag en gång med jesper annars inget..jimmy och jag lekte mest med natha som var jätte duktig..gnälde inget bara lekte och tittade på allt nytt. klockan 00 åkte vi hem och la natha somnade i bilen så fick sova med kläderna på men hon vaknade igen vid 3 tiden och då skrek hon som hon hade betalt för det..fast hon somnade ganska snabbt igen.



söndagen..natha vaknade vid 8 liksom vi päron med. frukost blev det och sen gjorde vi oss iordning..idag var det ju kalas för theo..så vi åkte först till staffanstorp där jimmys pappa och familj var..alla bakis..å lämnade bröllops paketerna och sen for vi upp till landskrona..det var jätte god mat..jag som inte ätit nåt uppskattade det enormt hehe..och tårtorna var jätte fina och goda.. hoppas theo gillade sina presenter natha köpt.
efter att vi åkt där ifrån var vi alla trötta..men åkte in om mormor och morfar för att säja hej när vi ändå var där..de var så kul att se dom och dom blev så glada..morris lämnade inte nathas sida..hon blev sur när han slickade henne i ansiktet men hon gav igen haha. sen åkte vi hem och tog det bara lugnt.


 fler bilder finns på bilddagboken sök på iindaa2

idag tisdag så kom sandra hit..hon har nyss kommit hem från australien där hon varit och rest runt i ett år nu..sist vi möttwes var jag tjock och vaggade fram..vi gick en lång runda..bakade och tittade på film..nathalie total vägrade att sova utan somnade först vid 2 tiden..och sov till 4 så ikväll lär hon vara uppe länge..bull.

så nu har jag skrivit allt jag kan komma på hehe..tänkte på det jag kanske kan titta upp i veckan monica om du kan å vill då klart?
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0