igår

ja det var ju helt rätt som vann hells kitchen tycker jag.

som ni vet så fick vi aldrig inhandlat någon mat till nathalie för att city vross inte hade någon.
men igår åkte vi till willys och inhandlade en massa mat..och några nappar.
idag ska vi se om hon gillar 1 års gröt haha..hon tycker bättre om 1 års mat än 8 månaders mat haha så handlade några sånna med..min konstiga lilla poo.
sen på eftermiddagen hade jag bestämt fika med några bekanta och innan dess så köpte jag ett par rosa skor inför bröllopet..de blev jätte snygga..tack för tipset sara.
jag klöpte även ett passande halsband och i måndags kom min klänning så nu e allt klart..saknar bara kläder till möhippan men det löser vi..får kanske låna.

idag väckte nathalie oss 06,45 och då satte jag henne i det rosa rummet med sin låda med nappar och nån leksak så gick jag och la mej igen hehe..hon satt fint och lekte och sen kom hon in till oss..så hörde jag ett mjauande..det var big bo..han hade hoppat upp på garagetaket och ville in via vårt sovrumms fönster..just nu får han inte komma upp på ovanvåningen för nova säjer ifrån..sur som hon är.
nathalie busar runder och jimmy e helt slut...semester eller ej han slappnar inte av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0