novani del 2 och lite till

ja nu har jag glädjande nyheter.
igår vid 21,30 tiden så tittade jag av vana ut i uterummet för att se om nova kommit hem..men nä det hade hon inte..men rätt som det var så kom hon gående under hammocken..jag blev så paff och fattade först inte att det var hon..jimmy kom för han hörde mej flämta till.
vi öppnade och hon kom in..både jag och jimmy blev så glada å kramade henne..vi öppnade mat till henne och hon åt två burkar direkt så hon var hungrig..hon luktade inte ute som hon brukar göra utan mer som att hon varit instängd i ett garage eller nåt..sen hittade vi ett sår i rumpan på henne som att hon blivit biten..
men nu har jag min nunna hemma iaf och vilken lättnad det är..


igår kom nathalies present från sin mormor och morfar och gammelmormor och gammelmorfar.
det var en potta jag beställt.
jag kunde ju inte vänta att öppna den så gjorde det direkt..och satte nathalie på den..det kom inte nåt men senare på kvällen när jag skulle gå på toa så satte jag henne där och då kom det..när ljudet började spela så tyckte hon det var jätte kul haha.

Kommentarer
Postat av: Monica

haha fan vad söt! vad kostade den? o vart köpte du den?

2009-07-30 @ 16:42:20
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0