onsdagen den 15/7

ja idag har vi varit ute å flängt hela dagen..först åkte vi till bvc i dalby där vi skulle vara 13,30..nathalie fick sin 1 års spruta och där efter åkte vi in till malmö för att hitta en skjorta till jimmy..först köpte vi en present till linda och anders och sen tittade vi runder lite..träffade daniel och hans son..var dö länge sedan man såg dom. sen letade vi som galningar efter en skjorta..jag hittade en jag gillade till jimmy men han ville ha med lite mönster så hittade han till slut en men fanns inte i hans storlek..sen hämtade vi ut lite pengar..jag var skyldig anette från möhippan vilket hon glömt men rätt ska vara rätt..nathalie blev jätte varm så jag sprang in på hm och köpte en klänning till henne och bytte om på henne..då ble hon genast glad å go igen hehe.

sen drog vår färd vidare mot jägersro men fört körde jag till stallet..jag ville visa jimmy kattungarna och visa vår lilla kise..jag tror han föll nästan lika mycket som jag..och natha gav den en liten puss som hon brukar göra på alla katter.
sen åkte vi till toysrus på jägersro där vi hittade en massa kul..hittade en liten present till elvira..presenter till theo och sen fick nathalie samma saker som theo ska få fr hon fastnade för dom hehe...hoppas du kommer gilla dom theo.
efter det gick vi in på centert och kollade efter skjortan han hittade innan men den fans inte där heller i rätt storlek iaf..så vi gick till burger king och åtlite..till och med poo fick smaka en pomes och vad tror ni klart hon gillade det.
sen åkte vi till entre  och yess där fans skjortan..jag hittade även en fin klänning natha ska ha på bröllopet och jag hade fått ett sånt där bra sms med 25% på valfritt plagg så tog det på två gånger så tjänade bra på det hehe..sen äntligen bar det hemåt..å nu leker å busar natha för hon vill inte sova..i morgon fyller anders 30 år så då ska vi ut till lomma å grilla men innan dess ska vi till linda å ja ska slinga håret..ja å sen på måndag börjar jimmy jobba igen..fan va bull...kommer bli så tråkigt..va ska man hitta på igentligen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0