städat

ja idag har vi städat vi började städa här inne eller iaf på nedanvåningen..sen när natha sov så städade vi garaget och uppfarten.det var ju jätte jordeigtoch skitet från förra helgen..vi hann dock inte mer än att sopa bort skiten innan natha vaknade så jag fick gå in och hämta henne medans jimmy började spola av med högtrycksmaskinen.
nu ser det mycket bättre ut.
jimmy har spikat upp panelen på baksidan och nathalie sitter och smaskar i sej godis..hon e lik oss haha.
i morgon ska jimmy ha natha hela dagen själv..från morgon till kväll..undrar hur det ska gå..han frågade mej hur jag lyckades haha.
nästa helg har jag natha helt för mej själv..får se om vi har bensin så sticker jag kanske upp och kollar på karnevalen lite iaf..allt för att komma ut.

i morse vaknade vi klockan 05,50 av att big bo mjauade jag trodde han var där ute..han brukar ju hoppa upp på vård garage tak och vilja in genom våra sovrums fönster..men när jag gick upp för att stänga fönstret så var han redan inne i rummet och ville äta lite mat..så öppnade dörren till han..efter ett litet tag stod han och mjauade igen och ville in i rummet..trött som jag var och lite halv sur på han så släppte jag ut han genom fönstret igen..och stängde det ena fönstret men han fortsatte att mjaua...nedrans katt så jimmy stängde det andra fönstret oxå..äntligen tyst..sen fick vi sova till 8 innan natha ville upp.

min poo och jag...

oroa er inte jag tar med mej kameran i morgon så ni kan få se lite hur det gick haha

Kommentarer
Postat av: Monica

hehe ja vi får se om det blir en flicka.. Jag tror på en pojke till medans jonas säger en flicka =)

2009-07-03 @ 21:26:52
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0