10 månader

inte klokt..idag är nathalie 10 månader..för exakyt tio månader sedan så var vi inne i förlossningsrummet, jag var dö trött och jimmy hade kört hem linda och jg ville inget annat än att komma till patienthotellet.
och idag så har min dotter blivit så stor att man glömt bort hur hon var då.
därför tänkte jag göra en beskrivning av nathalie för er.

namn: nathalie nova nordström
ålder: 10 månader
född: 11-08-2008-xxxx
kryper:ja
rester sej:ja
äter själv:nej
storlek på blöja: pampers 4
gör just nu: äter kattmat...fy natha pi
favorit syssla: jaga katterna
singel: nej inte om jag och monica får bestämma hehe
första ordet:mamma
sover hela nätter:ja
favorit mat: lasagn 6mån,spagetti med köttfärssås 6 mån
favorit leksak: hennes bunny som varit med henne sedan bb.
favorit färg: det vet jag inte men får jag bestämma så rosa.
älskar: många saker..hon älskar att bli jagad av sin pappa,hon älskar att mysa,sova,jaga katterna,busa,dra fram saker efter att mamma städat, hon älskar även att åka vagn och framför allt så älskar hon mamma och pappa.
hatar: mat i stort sätt all mat iaf...hon tycker inte om att bli tillsagd.
favorit godis: helt klart de små godisarna man köper från karamell kungen de små kulorna i röd,grön och gul.
det bästa med nathalie är: att hon knappt varit förkyld, hon har varit otroligt lätt sedan första dagen..har inte haft kollik..har inte haft svårt att vänja sej vid nya saker, hon har inte varit enbebis som tex bara gillat en sorts napp utan kunnat ta alla möjliga. det ända hon är kräsen över är mat.

så för er som inte kände nathalie innan..gör inte det nu heller men ni vet lite mer om henne iaf.
 poo 10 månader

Kommentarer
Postat av: Monica

hihi så söt hon är =)

Grattis Natta på din dag önskar Theodor

2009-06-11 @ 15:32:43
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0