baka

idag ska jag baka..igen haha..
det äre ju fredag..och idag tänkte jag ge mej på att baka munkar.
så blir dom goda så lär receptet komma upp här.


jag lurade mamma idag haha.
jag såg att hon satt på msn och varje gång vi sitter där så loggar min kusin ut å in ut å in hela tiden..han e lite speciell och pratar bara om sej själv så ingen av oss skriver till han.

så i morse så ändrade jag mitt namn,bild,tema och skrev " hej rosina" till mamma.
hon gick på det och började skriva så jag skrev bara om mej alltså som john då menade jag
efter att jag skrivit ett litet tag ringde jag upp mamma och pratade å hon nämde så klart att hon skrev med "john" så citerade jag nåt hon skrivit..(hon hade frågat john om han hört att michael jacksson är död) så frågade hon mej "ja viste du det" och ja sa nej....efter ett litet tag kom hon på det..haha som jag skrattade..det var ett bra sätt att påbörja dagen på hihi.

från en sak till en annan.
igår sov nathalie  30 minuter efter att vi nattat henne sen ville hon inte sova mer så det slutade med att hon somnade hos oss..hon vakade vid 7 idag och jimmy som försovit sej rusade upp..men glömde inte att tacka poo för att hon väkt honom klockan 08,50 tror ja hon var så var nathalie dö trött igen och just nu sover hon..men tänkte väcka henne snart annars sover hon inte middag föräns sent å somnar sent..vilket blir helt omvänt då ju.
men men
jag har hittat en tårta som ja tänkte baka till nathalies 1 års kalas..om den blir lika fin som på bilden så blir den lyckad haha

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Jag ska göra den här i landskrona, var och fick en pris uppgift igår.. skulle ha bokat så jag skulle göra den nästa vecka men får nog avboka pga ekonomin.. Har nog inte ens råd att köpa vår sängram denna månaden =(

2009-06-26 @ 13:36:53
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0