baka

nathalie e inte bättre idag..jätte hes i halsen och verkar inte trött alls..försökte natta henne vid tiden hon brukar sova men hon vägrade dricka välling så hon fick lite morotsdricka ist hon somnade hos mej men när vi gick upp så vaknade hon och ville inte somna om..så tog ner henne och då verkade hon pigg igen...för ett litet tag sedan så försökte jag igen..hon vägrade välling så jag lahenne i sängen och efter nån minut så somnade hon..nu misstänker jag att hon är vaken igen.

ska ut iaf när hon vaknat å köpa lite till bakandet ikväll..ska baka dumle-kladdkaka..mums.
jimmy har tjatat i två dagar om kladdkakla så nu ska han äntligen få det..lagom till DH och ugly betty hehe.

sen var det planerat att jag skulle tvätta bilen idag men får bli i morgon ist när jimmy slutat jobbet.
annars har det inda hänt mer idag.
sitter bara å tråkar i soffan å ser hur tråkigt väder det är.

MIDSOMMAR SNART..NÅGRA PLANER? själv ska vi till landskrona och ut till sommarstugan och fira med mamma,pappa,emma och richard..liten familje träff då med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj vart i landskrona ska ni då vara? =)

2009-06-09 @ 15:54:34
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0