dåliga nyheter

jimmy kom hem tidigt idag för jag skulle åka in till lund och fixa med ansökningen till utbildningen jag vill gå...får reda på om jag kommer in om ca 3 veckor.
när jag kom hem möttes jag av dåliga nyheter...det blir ingen pool och inget trall heller..vi fick inte lånet..de strulade på banken..en person sa en sak när man ringde å en annan sa nåt annat när man ringde nästa gång..så där sket det sej..kanske lika bra..mindre jobb. men vi planerar iaf att gör vid där ute genom att lägga gräs..blir roligare för natha kan jag tänka mej och som sagt så kan det ju inte bli värre.

ev planerar vi en tripp till ullared i juli när jimmy ska ha semester..hoppas det blir av.
nä nu börjar my name is earl..jimmy sover å natha med..å ja e faktiskt med trött mn vil inte sova än.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0