ensam

ja jag känner mej så enormt ensam..nästan alltid.
så detta skriver jag med tårar i ögonen.

vist man kan i vissa fall tro eller tycka att jag har det bra...
jag är 23 år och är förlovad med min första riktigt sora kärlek..han tog allt och gav mej allt.
den första bostaden jag ägde var ett hus som vi bor i nu och jag har en underbar dotter.
men det som folk inte alltid tänker på..det som alltid finns innom mej i mina tankar är..jag har inget jobb, ingen utbildning och inga vänner..jag har ingen att bara åka till när jag bara vill prata av mej..rller nåt som kommer till mej utan att ringa bara överraskar.
monica även fast vi inte känt varandra så länge å inte träffats så mycket så är du den ända vännen jag har och tackars dej för att du finns.
i gymnasiet hde jag några vänner men alla försvann efter att jag flyttade ner til jimmy och sen har jag inte fått några nya..och jag bor så långt bort att alla jag någon gång kände bor så långt bort.
jag har inga pengar så att ta mej någonstans är nästan helt omöjligt..och attbe folk komma hit känns så dumt i bland.
ja den dagen jag får jobb då? då blir väll allt bättre? jag räknade på det och för att bi ska kunna leva lite annorlunda än vad vi gör nu så behövere jag en lön på minst 12,000 å vilket jobb utan utbildning får jag den lönen? ja vist på måndag ska jagh ansöka om att få gå en kurs å ja kommer ta lån för att vi dka kunna leva å lite extra så men går runt med marginal varje månad..men hur kul e det att ha studjeskulder? ja vet inte men ja får ta det..har inget val just nu.

så så ser mitt liv ut..så vist kn man klistra på ett falskt leende och framstå som att man har pengar och kan göra allt när man vill..men jag kan igentligen inte det.
sen klättrar jag på väggarna här hemma så var gång ja kommer ut bara för nån timme eller jag får köra ner till affären så e jag glad..jag ångrar att ja flyttade hit men det kan ja inte göra mycket åt nu..jag får lära mej av denna läxan och försöka gå vidare..nu ska jag ge poo mat..hon som förgyller min dag och mitt liv..sen kan jag ju bara kolla på klockan tills jimmy kommer hem och det äntligen kan bli helg.

kram på ja jag vet ju i stort sätt bara att det är du monica som läser så kram på dej.

nathalie saknar sin theo


Kommentarer
Postat av: Monica

Saknar dej oxå o är glad att du är min vän! Önskar oxå att vi kunde ses mer, men har lika knapert med pengar annars hade jag gärna kört ner till dej! Jag kan kanske komma efter löning eller om du har bilen så vi kan ses någonstanns! Kram på dej!

Theodor saknar sin Natha =)

2009-06-12 @ 19:28:21
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej! har läst lite här i din blogg... är en 26 årig tjej från dalby med en flicka på 7 o en liten flicka på snart10 månader! hade gärna träffats o fikat om du hade velat det? kram på de svara till min mejl

2009-06-23 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0