...

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA HOPPAS ER DAG BLIR TREVLIG .
själv bär det av till landskrona och ut till sommarstugan..ska bli kul att komma dit igen..sist var ett år sedan nästan.
i morgon kommer elvira hit..fråga mej inte vilken tid för det vet jag inte sen tänkte jag knalla ner å köpa en blomma..man kan ju inte komma tomhänt heller. sen åker vi när natha ska sova middag så hon sover i bilen..tyckte det ble bäst så..ja och vad som händer under dagen mer vet jag inte förän i morgon haha..vad ska jag då ha på mej? en vit tuptop och en vit kjol..svarta sandaler ja ja ska försöka få mej djälv på bild oxå..jimmy då? ingen aning vad han tänker ha..ha en trevlig helg kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0