god morgon

ja..inatt var det inte mycket att sova.
igår åkte vi och kollade på pool och sen väl hemma så grillade vi och sen höll vi på att planera poolen och trädgården.
som det ser ut nu så påbörjas det hela helgen efter midsommar.
orka.

nathalie somnade i bilen och sov vidare när hon kom in eftersom hon inte gick att väcka...sen somnade hon för kvällen 22,30...då kanske man trodde att hon skulle sova länge..haha nä det gjorde hon inte klockan 5 vaknade hon och ville upp..jag gick upp med henne och gjorde välling för hon var fortfarande trött..big bo kom in och höll oss sälskap ett tag och sen nattade jag plutten igen..sen gick jag in å duscha för att piggna till...och nu sitter jag här och tittar på film..jimmy sover än, igår fick jag sova eftersom jag var uppe på natten och idag fick han sova.

vid 12 idag ska vi till lina och anders..å träffa jimmys pappa annars tror jag inte det händer så mycket idag..ska bara städa som ja brukar göra på söndagar..nä nu e batteriet snart slut på datorn och laddaren e där uppe..hörs i morgon.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0