ingen rubrik

nä jag viste inte vad jag skulle skriva i rubriken.
idag var vi på bvc..vi skulle vara där klockan 13,45 men kom inte in förän 14,10
under tiden snackade jag med en kille vars dotter varlika gammal som nathalie..han var enormt pratglad och snackade om jobb,boende,fru å man,barn..ja allt mellan himmel och jord.
det var trevligt när man i vanliga fall bara sitter å väntar på sin tur..han hade oxå fått tiden 13,45..ja vad ska jag säja vår barnmorska e förvirrad.
när vi var klara där så skulle vi gå till leket men ville inte till det sdom e utanför oss utan gick till ett lite roligare..i vanliga fall så e det ett dagis som brukar beslagta lekplatsen utanför oss mellan 8 på morgonen till 17,00
men de har inte gjort det på ett tag då det är lite förfallet kan man säja..ingen som tömmer papperkorgen eller nåt.
så nu har de flyttat till det andra leket som ja skulle till så nu kan man inte vara där heller.
när vi var på väg hem så somnade natha så nattade henne när vi kom hem å nu sover hon.
klockan 18 ikväll ska jag vara hos sara..hon ska fixa mina naglar och jag tycker att det är skönt att komma ut lite själv.
idag blir det pizza till mat..de har 10 års jubileum på pizzerian å alla pizzor kostar 39:-
hoppas bara jag kommer hem innan 8 då det är ugly betty å sen e det ju dh det får man  ju inte missa.
får väll gasa lite hehe.
nu ringer nog jimmy snart å ber mej ringa å beställa.
skriver nog allt inte mer idag men i morgon e jag tillbaka.
poo har fångat en baddare i vasken
poo jagar bo

natha skakar galler.  nathalie har skaffat en frilla..fin eller hur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0