klämt ut en unge

jag vet inte vart jag hörde det, om nån sa det om mej eller i en dröm kanske men det har på något sätt fasnat iaf.
för ja jag har ju "klämt ut en unge"
ja så liksom nästan vr dag sedan natha föddes så har jag tänkt på den dagen..det är ju inget jag vill glömma tror inte nån vill det men jag vill gå vidare å leva i nuet eftersom där var EN detalj jag ångrade om den dagen..men man kan ju inte göra det ogjort. ska ändra det till nästa gång.
den dagen var den bästa i mitt liv..det var oxå den roligaste,mest skrämmande och lyckligaste dagen..ja det var som att ta alla känslor som finns och sammla det i rummet och just i ögonblicket som natha kom såtrycktes alla känslorna in i mej.
var gång jag ser en nyfödd liren knodd så längtar jag till en till..men det kommer när det kommer...får njuta av natha ett tag till..lära känna henne och vara en enbarnsmamma ett tag till..för trots allt så kommer ju ett barn till för eller senare så då kan man ju ta det lugnt nu.


igår ringde jimmy till banken och gjorde en förfrågan om att höja upp huslånet..ni vet ju att jimmy planerar en pool på baksidan..såå poolparty någon?
nu ska han skicka in lönespec
och ringa mäklaren för en vardering..ska bli kul att se vad huset e värt nu efter all renovering..för att vi ska få lånet måste huset vara värt minst 1,9 miljoner å det kan ju jag nästan garantera att det är..det bara måste det vara.


en sak till sen ska jag umgås med min poo.
nathalie har 6 tänder nu för den som känner för att veta det..sen har jag bestämt mej för att fixa till det rosa rummet ikväll ska upp på vinden och lägga upp allt skräp.

kram på er.
HÄLSNING TILL THEODOR: <<<6eolqbuti½!q


Kommentarer
Postat av: Monica

hihi jag kommer på poolparty! Fan vad roligt det hade varit =)

Theodor hälsar tillbaka till sin poo! hihi

2009-06-03 @ 11:56:58
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

funkar inte riktigt på min dator. så jag vet int hur jag ska göra för att spela det ordentligt =(

2009-06-04 @ 21:10:17
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0