kväll

ja då var den kommen och nu har jimmy semester i 3 veckor..jippi.
jimmy e ju iofs inte hemma han e å hämtar en maskin inför i morgon
och jag står med maten redå..han skulle ha varit hemma klockan 6 men han hade glömt nycklarna så han fick vända..toppen.

nästa lördag e det möhippa för jimmys syster linda och det ska väll bli kul..har inte varit ute sen natha föddes å absolut inte utan natha..så detta blir första gången..men nån gång ska väll det bli oxå.

och sen vill jag bara skriva en sak till..jag vill säja eller skriva ett stort GRATTIS till dej..du vet vem du är..jag är så enormt avis och vill ge dej en stor kram.lycka till med allt.
säj till om du vill att jag ska ta bort det i mitt inlägg om du tycker det e fel att ja skriver det här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi ingen fara =)

2009-06-26 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0