min poo

i söndags vaknade nathalie en timme efter att vi nattat henne och var jätte hes i halsen.
det sitter fortfarande i och hon har inte blivit bättre..vi sa det att om det blir väre ikväll så åker vi in och kollar om det finns nåt som kan lindra. stackars liten..detta e andra gången hon e sjuk i sitt liv så tur e ju det på sett och vis.

sen har vår lilla poo fått en dagisplats nu oxå..eller det var nån vecka sedan har inte skrivit det bara..hon fick sitt andra val..vilket var lite bull då jag verkligen ville att hon skulle få sit första för det stället föll jag för men från början alltså när vi flyttade hit så bestämde jag mej att hon skulle gå där hon fick plats nu..ett jätte mysigt litet dagis så kan ju säja att det på sätt å vis blev första valet hehe.hon får börja den 7 september så hoppas hon har börjat gå tills dess..fast med de framsteg hon gör nu så tror jag det..hon reser sej mot allt, går längst med möbler, klättrar och kryper.
nathalie står och äter en mus hehe

pappa och poo blåser bubblor..så kul man kan ha både jimmy och natha skrattade hehe

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Nu hängde jag inte med, ni fick så mkt som banken begärde? Hur mkt fick ni?

Annars skit i poolen, sälj huset och flytta upp hit! Hihi

2009-06-09 @ 08:54:22
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0