pool

i hlgen pratade vi lite löst om det..vi köpte en pool till nathalie och jimmy sa ..oo vad skönt att ha en pool..och jag höll klart med för vem hade inte gjort det...men det ska ju klart inte vara en sån pool som e uppe utan den ska grävas ner.
igår kväll satt jimmy och  räknade på det och mätte trädgården och funderade..jag tror inte det blir av men jimmy e beslutsam så man får se..hade vatt kul.

från en sak till en annan..för ett litet tag sedan så dunsade natha ner med huvudet före i golvet...naturligt vis så grät hon och har blivit röd där hon slog sej..för bara några månader sedan så hade hon aldrig slagit sej...nu har hon rullat av vår säng en gång..klättrat över sin säng en gång trillat in i bordskanten en gång och nu trillat med huvudet före en gång..sen har hon säkert slagit sej fler gånger men mins dom inte alla.
man kan ju inte skydda sitt barn alltid olykor händer men man får ju försöka minska eller förebygga dom..vilket vi gjort, vi har köpte grindar till trappan och hörn till borden och lås till iaf en dörr i köket..saknas det bara några till.


sen för er som går in och läser senare..så kommer jag troligen om jag kommer ihåg att ta foton..ja tänkte fota nathalies dag och lägga upp det här..måste bara komma ihåg det.

igår var jag på cellprov och mamma och emma hade nathalie under den korta stunden sen åkte vi ut till nova och gick där lite å hade det trevligt, när vi kom hem och dom hade åkte så badade nathalie i poolen och jag solade lite, när jimmy kom hem så satte han igång att klippa häcken och ska avsluta det idag..sen grillade vi och ja sen var det kväll och rutinerna satte igång..men gu vad skönt med sommar.
idag funderar jag på att baka chokladbollar eller negerbollar hehe..hittade receptet från skolan..när jag gick i 2-3an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0