puu

det e jätte varmt..nathalie bara drar ut allt ur alla lådor hon ser..vilket har börjat bli rätt irriterande eftersom det är jag som får städa upp efter henne.

igår körde jimmy å massakerade trädgården på baksidan så tittar man ut nu så skulle man kunna tro att vi antingen bor på en lekplats i en sandlåda eller att vi bor mitt i sahara öknen haha.
han åkte nyss iväg med ett lass jord så lär vara borta i en timme..vilket jag valt att spendera här.har inte orken att gå ut..men kanske lägger mej å solar lite när nathalie somnat..känns som att man får ta vara på tiden med sol..sen negativt e att jag inte bör sola för mycket tyvärr..vilket e synd nu när jag börjat gilla det.
nä nu fick jag ett sms..undrar vem det e från..får springa ner å kolla
det var från monica :)

jo nathalie har kommit på att hon kan andas genom näsan och gör frymtningar haha låter så otroligt gulligt så gör hon grimaser under tiden..
var dock länge sedan jag såg chacky minen hahaha.

nä nu får jag underehålla poo annars blir hon bara så sur på mej..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0