så in i

jävla skit satt och kollade på tradera och så får jag ett mail "du har fått ett negativt omdömme"
så in i helvete så sur jag blev...skrev ett hatbrev till henne..den jävla idioten..
jag hade mailat henne med en påminnelse att hon skulle betala...jag skickade ett mail till och ett till..men fick inget svar så jag gav henne negativt eftersom jag trodde hon hade struntat i det...hennes kommentar var  att hennes man hade lagt in en brandvägg och inte kände igen min adress...hur skulle jag kunna veta det..
nu gav hon mej negativt med tre minus tecken...så jävla sur jag blev...hon hade ingen anledning till det..
fy fan va sur jag är nu..åhh jag hade ju inte gjort nåt för att få ett negativ.

hon mailade mej innan och bad om ursäkt för att hon inte kunde betala och sa att hon skulle betala direkt men då hade jag redan lagt ut annonsen igen..då ble hon sur igen..vilken idiot..köp inte av en som heter ankae och sälj inte till henne varning om hon budar på nåt som är ert..en riktig idiot.


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Kan ni inte komma överrns om att ta bort det negativa omdömet? Inte roligt att få det =( Kram

2009-06-13 @ 11:05:40
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0