tips

vill du bli brun snabbt?
jag och min syster kom på det när vi var mindre och bodde ute i sommarstugan..mamma sa till oss att bästa sättet att bli brun på var att bada i havet. då kom jag på att man kan ju ta och blanda vanlgt kranvatten med salt så blir det saltvatten som i havet..jag provade detta och det funkade..
så ist för att ligga i timmar och svettas så blanda vatten och salt och smörj in på kroppen..bu blir lika brun på en halvtimme som om du skulle ligga och sola utan vattnet på ca en timme.
det negativa är att man måste duscha efter för vattnet dunstar medans saltet ligger kvar på kroppen men det funkar och det är det viktiga..särskillt om man inte har all tid i världen som jag..då e det utmärkt att passa på att sola den stunden natha sover och ändå bli brun som en hel dag på stranden haha.

säj till om ni provat det och det funkade för er oxå..hehe


när natha sov idag så passade jag på och tog ut monitorn och blandade ett glas och penslade in mej haha om nån hade gått förbi hade dom nog trott ja var galen men strunt samma..men så härligt det var iaf.


Kommentarer
Postat av: Monica

hehe det låter galet =)

2009-06-24 @ 21:00:30
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0