datorn

hej hej
som ni nästan alla vet så harmn dator pajjat och har varit tvungen att formatera den vilket jag gjorde igår och nu har jag äntligen hunnit sitta här en stund.

idag var vi på kalas hos elvira som blev 3 år igår men innan dess så var vi på toysrus och köpte present till henne och hittade ett aktivitetsbord till nathalie som vi köpte..glad blev hon hon leker just nu även fast hon egentligen ska sova.
sen åkte vi till bauhaus och köpte en grill och träd och lite blommor så i morgon ska vi plantera i trädgården.
humm ja det har inte hänt så mycket mer..

på måndag kommer mamma och emma ner å ska passa natha medans jag ska iväg och ta ett cellprov..rutin för kvinnor mellan 23-65.

sa det till jimmy men nämde inte att det bara var tjejer som går på det så sa han jag fick inte en sån kallelse när jag blev 23..då skrattade jag å sa att han inte e tjej hehehe.

skriver mer när jag har tid hehe nu ska natha sova.
kram

Kommentarer
Postat av: Monica

hahaha men jimmy kanske oxå vill ligga i en sådan stol och streta med benen? Haha vilken syn =)

2009-05-31 @ 11:20:54
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0