fredagen den 13

i vanliga fall brukar det faktiskt inte hända nåt för oss denna dagen..och jag trodde inte att det skulle hända detta året heller.
men tyvärr så klarade vi oss inte..naturligtvis så ringde telefonen..denna gången var det negativt..vi får vänta tills måndag för ett fullständigt beslut men det lutar till 99,9% åt negativitet.
e så besviken och otroligt ledsen, hela min helg är förstörd.


idag var vi å köpte julklappar oxå..blev inte så dyrt som jag trodde..men vi är inte klara..på långa vägar.
vad händer i morgon? vetinte..jag vill ut iaf...jag skúlle köpt ett par skor idag som jag gillade jätte mycket..dom hade bara dom som fanns ute..ett par i strl 37..för smått och en sko i 41 å en i 40..ville ha båda i 40..men nån hade köpt fel..så irriterande.

Kommentarer
Postat av: emma

det skriker att det handlar om barn i samtalet eller???? kram kommer du på tisdag????

2009-11-15 @ 08:52:44
Postat av: Monica

hej gumman! vad e det som har hänt?

2009-11-15 @ 11:01:54
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

okay det var ju tråkigt =( du kan ju skriva vad som hänt i en kommentar till mej men jag godkänner inte den så kan ingen läsa.. Kram

2009-11-15 @ 18:33:56
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0