julklappar

jag har ett STORT problem.

alla julklappar är inhandlade, nathalie har fått massor och idag inhandade jag de sista.
MEN jag har en person kvar, en som jag har stora problem med varje år och varje födelsedag.
JIMMY han e problemet...låter fel jag vet.
verje år frågar jag han vad han önskar sej och då säjer han alltid "vet inte" eller "inget"
i födelsedagspresent fick han en ny rakapparat och en parfym så det är uteslutet tyvärr.
han sa en gång att han önskar sej en spikpistol men har ingen aning om vad en sån kostar..har ni nåt förslag på vad jag kan köpa?

Kommentarer
Postat av: Monica

bläh sådant e så svårt att veta! detta året har vi sagt att vi ska köpa något gemensamt eller skita i det eftersom vi ska ha andra saker att lägga pengar på. Du kanske kan gå o proffsfota dej o Natha tillsammans?

2009-11-23 @ 14:52:10
Postat av: Monica

Jag menar så kan du ge honom ett fint foto på er?

2009-11-23 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0