12 oktober

tillbaka till skolbänken...typ.
jag ska börja plugga igen..för er som inte redan viste det.
den 12 oktober ska jag börja plugga igen.
det är en individuell kurs så jag komer inte sitta med ett gäng andra studerande.
idag var jag och gjorde min kursplan i lund på academedia.
jag fick välja vilka kurser jag ville ta och hamnade på 700p
med 10 veckors praktik.

sen ver jag och beställde böcker..valde att bara ta två just nu..ska ha 8 böcker allt som allt men det är dyrt..en bok kostade 300 och de var ju inga 900 sidors böcker heller utan tunna saker.
jag ska börja läsa datorkunskap nu i 2 1/2 vecka.

först i maj ska jag börja praktisera och hoppas på att få praktik på babyland och kanske få jobb efter de 10 veckorna.

jag hann precis tillbaka till dagiset när jag skulle hämta nathalie..när jag kom in så lekte natha och mollie och när jag satte mej på huk kom mollie springades med nathalie i hälarna..jag och lärarna skojjade om det.."jag lämnar en unge och hämtar två" haha tvillingar...nästan.

sen igår gick vi ut på promenad och lämnade vagnen hemma..vi gick till affären för att köpa nåt gott. väl inne i affären så fick nathalie gå med sin egna lilla vagn..sån man själv gick med när man var liten haha..så sött..synd bara att jag aldrig har kameran med när det behövs.

ne nu ska jag fundera över vad det ska bli till middag och sen kommer väll jimmy snart hoppas jag..idag e det ju lyxfällan..vi står väll på tur...fast när man ser de som är med så lever man rätt bra ändå hehe.
på tisdag e det desperate houseviwes och i tisdags sändes de två sista avsnitten i förra säsongen..sen e det ju uggly betty på tisdag med..ska riktigt njuta..både jag och jimmy älskar dh..bara nathalie kan leka eller sova just då.

Kommentarer
Postat av: Monica

Kan inte skriva det här eftersom folk snokar o jag vet inte om min mamma håller koll på mej..

2009-10-02 @ 11:48:13
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0