20091002

http://www.youtube.com/watch?v=jRGmlQSn3aQ

titta på detta inlägget..jag satt och grät.
den historien har berört många..och nathalie är ju nästan lika gammal som saga var så på bilderna ser jag nathalie och inte saga...vad man skulle gjort om det hänt mej..
tänk att en helt vanlig kväll kan sluta så..
man hittar på nåt under dagen utan att veta att det faktiskt är det sista man gör tillsammans, man kanske till och med bråkar och skriker..eller inte gör nåt direkt den dagen.

hade jag fått välja hade jag nog velat veta när jag ska avlida om det nu inte är när jag är gammal.
så man kan ta farväl och man kan göra nåt minnesvärt den sista dagen.

vad tycker ni?
---------------------------------

nu är tårarna tårkade och kan ju lika bra skriva lite till fast lite gladare.

i helgen..ja då ska vi städa i förådet eller garaget heter det ju. fast hos oss e det mer som en soptipp.
sen ska vi åka til vällingeblomman och kolla på deras halloween utställning.
ska bli kul.
sen e det ju julutställningen i december..gu vad jag längtar..det är så otroligt mysigt.
har ni varit på den nån gång?
jag ska dra ner mamma och pappa på de i år tror jag.

sen har jag ringt till natilus idag och kolat når dom har tid på massage.
ska ringa mamma när hon vaknat.
sen har jag städat, sett film, tvättat och ska snart baka..men gör det nog när natha kommit hem.

så nu önskar jag er en trevlig helg alla.
kram


Kommentarer
Postat av: emma

hej kan du inte dra ner mej oxå till vällingeblomman har bara varit där på halloweenen ju hehhe kram emma

2009-10-02 @ 13:01:16
Postat av: Monica

Vad ska du baka?? jag har aldrig varit på vällingeblomman så kan du inte dra med mej oxå i december?

2009-10-02 @ 17:37:57
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

kakbiullar? nu hängde jag inte med vad det e för något?!?

2009-10-02 @ 18:51:16
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0