glad

igår åktejag in till lund och satt och pluggade lite på bibblan.
när jag kommit ut så ringde telefonen..det var dolt nummer och jag brukar inte svara men just idag gjorde jag det ändå. det var ett otroligt bra samtal är allt jag kan säja, jag blev så glad att jag log hela telefonsamtalet igenom..jag kommer inte skriva det här förän det är helt 100 säkert men jag kommer berätta för EN viss person..känn dej utpeckad.

när jag kom till staffastorp och skulle byta buss så kom jimmy å hämtade mej ist..och vi åkte till willys och handlade godis..jag berättade om telefonsamtalet och visade honom en sak jag köpt som anknyter det hela.
han blev jätte glad han med.

men men.

inatt var ingen jätte rolig natt..
nathalie somnade redan 7 och vaknade vid 8 igen..hon var vaken och tittade på wallander med oss och sen när jag skulle natta henne så vägrade hon..under natten hostade hon som bara den..jimmy e förkyld och nathalie med..jag nyser bara en massa.
hon vaknade klockan 6 på morgonen och vi var tvugna att gå upp..klockan 9 somnade hon och jag igen och sov till halv 11..jimmy är ute å rensar i garaget och ska iväg till tippen sen...i detta pissväder.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad var det för samtal?!?!?!? :D

2009-10-24 @ 13:04:28
Postat av: Monica

okay men det blir tyvärr inte nästa vecka eftersom jag har fullt upp då =( Kram

2009-10-24 @ 17:39:25
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

okay men det blir tyvärr inte nästa vecka eftersom jag har fullt upp då =( Kram

2009-10-24 @ 17:39:47
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: emma

snälla berätta för mej :) skriv ett sms eller nåt hör av dej jag har fått en dags frikort på skånetrafiken tänkte direkt på dej heheh kram

2009-10-25 @ 08:54:15
Postat av: Camilla

åhh va nyfiken man blev nu!!!

Du får skriva mer när du känner dig redo!!! Hoppas allt e bra med er annars!!! Kram

2009-10-25 @ 09:05:36
URL: http://camillabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0