Grattis Älskling

idag fyller min stora älskling 27 år.
GRATTIS HJÄRTAT

tänk när vi träffades var han bara 22 skulle fylla 23..det är så gammal jag är nu..då var jag bara 18 år..vart har tiden tagit vägen? m 4 år är jag 27 och sitter å grubblar på vart min tid tagit vägen..undrar vad jag gör om 4 år.

dagen idag började med att nathalie väckte mej klockan 7 och själv somnade hon om till halv 8
snällt.
sen gick vi till dagis där dom bjöd föräldrarna på frukost idag..det var jätte trevligt..jag fick lite julkänsla.
josefin fyller 24 år idag och frirades det + att hon slutar idag för att åka till usa..jävla lyllos.

idag har jag nathalie på dagis till 17,00 så jag ska städa och sen ska jag ev baka en tårta.
när jimmy kommer hem ska han få öppna paket..säjer inte vad vi köpt haha..sen ska vi ut å äta.


igår satt jag och såg på lyxfällan i sovrumet..mina älsklingar sov.
när den slutat klockan 22,00 och jag stängt tvn för att nanna så ringde det på dödden...två gånger..jag vågade inte öppna men kikade ut genom fönstret..det var nån mörk typ som gick runder där nere..
tack o lov gick peronen bort efter ett ltet tag...obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0