kris.....nästan över

ja nathalies mat kris är nästan över..som sagt så har hon haft stora problem med maten..från att äta lite och bara viss mat till att lägga av helt..och då menar jag helt...till att börja lite smått med viss mat och nu äter hon all mat fast ytterst lite..inte ens en halv burk pure äter hon men jag är så lycklig att hon äter överhuvetaget.
på dagis säjer dom att hon äter en hel del och det är jag jätte glad för.
jag är så glad att hon trivs på dagis, att hon harsina kompisar och att hon äter och dricker som hon borde.

ska hämta nathalie klockan 14 idag..
på fredag e det dags för mamma och mej att gå på massage som vi fick i julklapp förra året av emma..tack.
vi ska in om toysrus och titta på julklappar till nathalie och sen efter ska vi hämta min poo och äta lite gott.
längtar..fan va skönt det ska bli...vissa dagar har jag så ont i ryggen att jag får be jimmy ställa sej på mej.
det hjälper haha.

årets julklapp till mej då..en tatuering hahaha. har ritat den, mailat den till tatueraren som naturligtvis hade tid i helgen och nästa helg..men jag ska ju först få den till jul, då ska jag och marlene tatuera oss haha ska bli sååå kul.
har redan bestämt hur min tatuering ska se ut till nästa kid..en orkide som går upp vid byxlinningen och böjer sej mot navlen och så står mitt barns namn och födelsedata under.
monica när skulle du tatuera dej?




Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Kan inte tatuera mej förrens jag har fött bebben :/

2009-10-06 @ 21:42:52
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0