skolstart

sitter här och planerar tider med skånetrafiken och lämna nathalie på dagis.

måndag har jag hemmastudier utom nu på måndag.
då lämnar jag henne klockan 9 och hämtar 15...typ som nu då + en timme.
tisdag har jag halvdag så lämnar henne 07,15 och hämtar henne 15,00
onsdag har jag hel dag så lämnar henne 07,15 och hämtar 17,00 om inte jimmy hämtar henne.
torsdag e halv dag och fredag e heldag.

jag behöver inte sitta där och plugga utan kan vara hemma om jag vill.
men jag vet att sitter jag hemma så lär jag slarva och göra annat och till slut lär jag ligga enormt efter så därför gör jag mej själv en tjänst och sätter mej där och pluggar..det + att jag vill komma ut lite.
så jag har kollar upp lite tider för att passa med bussen dagis sen har jag kollat lite på busskort vilket som passar bäst och nu ringde jag nyss till tandläkaren för nathalie skulle til tandläkaren klockan 11,30 i morgon men tycker det är lite trist att ta henne från dagis när hon sitter och äter..det + att hon har fått hosta så inte allt för nice om hon skulle nysa just när hon sitter hos tandläkaren.

ja vad annars..ja igår var det jag som åkte och köpte kanelbullar..de var grymt goda och idag funderar jag på att göra pannkakor..humm annars var det inget.

min bild till tatueringen e klar nu tyvärr så får jag inte göra den förän till jul vilket e d trist. vill göra den nu.
jag satt och ritade på den innan och sen kollade jag i blocket och det visade sej att jag hade ritat en tatuering innan som jag blev jätte nöjd med så gjorde bara en liten ändring och mailade iväg den..tatueraren har tid redan nu helgen 42 eller 44 men så har jag inte pengar till den nu..bull..den skulle gå på mellan 700-1200 så inte så farligt...

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! Jo jag har sett det nu.. <jag har inte alls hört att jag fått sms! så förlåt att jag inte har svarat! Okay vad bra =) vilken dag kan du gå? Jag kan inte förrens lördag kväll denna veckan om det ska ske nu =) Kram

2009-10-05 @ 17:09:23
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

hej! Jo jag har sett det nu.. <jag har inte alls hört att jag fått sms! så förlåt att jag inte har svarat! Okay vad bra =) vilken dag kan du gå? Jag kan inte förrens lördag kväll denna veckan om det ska ske nu =) Kram

2009-10-05 @ 17:09:43
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

var det du som skrev sista kommetaren till mig om lördag?? Där stod liksom ingen avsändare =(

2009-10-05 @ 20:29:37
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag hoppar gärna middagen om det e okay? Vår ekonomi är inte riktigt på topp just nu.. Hoppas hoppas att det eokay! Jag hittar inte alls in till lund.. Bara till sjukhuset o jag pallar inte gå för långt med mina höfter :/

2009-10-06 @ 12:23:15
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0