20090928

i måndags var nathalie ledig från dagis och jag pallade inte vara hemma och ha tråkigt.
jag har sedan ett tag tillbaka fått kontakt med en mamma på familjeliv marlene som har en dotter som är född i maj vars namn är natalie..utan h
så vi bestämde möte i malmö..jag och nathalie tog bussen in och natha sov hela vägen..även när vi stod och väntade hela vägen fram tills vi kom till mobilia.
vi hade jätte trevligt..gick och kollade skor och kläder..jag fick inköpt lite pyjamaser till nathalie och sen fick hon en liten leksak.
när vi gick med vagnarna sidan om varandra så sträckte min nathalie ut handen och marlenes natalie sträckte ut sin så de höll varandra i handen..sen fick dom gå lite själva och det var så kul att se dom små knalla runder..
nathalie är envis och skulle iväg på egna äventyr i olika affärer..ifall min nathalie knallade iväg så hade marlenes natalie koll på henne...sen kom jimmy för att hämta mej och min poo..vi gick för att äte på bk ch sen släpade jag in han på hemmakväll..nathalie tog en näve godis direkt haha..sen sålde dom 5 filmer för 100...vilket jag fastnade för direkt.

vi hade jätte trevligt.

sen fick jag ett sms från monica hehe men trodde det var från marlene så haha ble lite fel..men de löste sej.
grattis monica till att ni ska få en tös...dags att leta fina namn=)

nathalie och natalie


Kommentarer
Postat av: Monica

hej! vi ska ha både och, vill inte använda syskonvagnen tex när theo är på dagis om jag ska till stan eller något.. Lättare med en singelvagn då =)

2009-09-30 @ 10:46:44
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0