dagis dag 1 och 2

jag glömde skriva igår så idag blir det en kombo av idag och igår.

allt gick jätte bra..när vi kom så tog vi av natha sin kofta å satte ner henne..sen knallade hon iväg å sen såg man knappt röken av henne förän hon blev trött.
det var däremot pinsamt att vi kom helt oförberädda vi hade inga skor bara inneskor och ingen jacka bara kofta med till henne så när vi skulle ut så fick hon gå i inneskorna.
sen var det lite pinsamt när det var fruktstund att natha inte åt frukt och när dom frågade om hon drack ur gals eller pipmugg så sa vi inget av de..så när vi kom hem så började vi träna med pipmuggen...får vara slut på flaska nu. nathalie fick en liten kompis..som oxå är på inskolning..hon är två månader äldre och började inskolningen en vecka tidigare men dom kom bra överrens och tog varandras saker å busade.

dag två:

vi fick samma tid..9-11 och vi var tidiga som vanligt..alla hade inte ätit upp frukosten än när vi kom.
nathalie satte igång att leka direkt och efter fruktstunden..som hon vägrade äta..så gick vi ut..denna gången hade vi iaf lite slttåligare kläder och skor med..
hon lekte jätte bra idag med och hade kul fram tills hon blev trött å började gnälla.

i morgon ska jag vara där själv med natha från 9-12 och i morgon ska vi äta middag där..eller jag för hon äter ju inte..sen ska jag lämna henne en kort stund med.
ska bli kul att se vad som händer.

nathalie på väg till dagis (första dagen)

från en sak till en annan...idag klockan 18,30 ska vi vara i lund och få svar på proverna som vi tog på natha för nån vecka sedan..lite nervöst är det.

och igår när vi kom hem så hade jag fått brev med beslutet om att jag kommit in på utbildningen jag sökt på..så tack äntligen händer nåt..jag slipper söka jobb hehe och jag ska börja plugga..ska dit antingen idag eller i morgon för att få information när jag kan börja.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!!!

Hoppas allt e bra med er!!!

O att provsvaren ´va ok!!!



Kramis!!!

2009-09-10 @ 09:24:11
URL: http://camillabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0