ensam

ja nathalie e på dagis och ag lämnade henne där halv 10 idag..gick hem och städade sen såg jag film..fixade frissan..åt..sen nu e jag uttråkad..nathalies fröken britt-marie skulle ringa om det gick allt för jävligt eller om hon somnat..idag skulle nathalie nattas i sin vagn där..ingen ringde och klockan blev 12..å först då ringer dom..å säjer att nathalie varit jätte duktig..lekt å gnällt lite å sovit en halvtimme hittills..hon hade inte ätit mycket men det var ju inget konstigt...appropå det så var vi och lämnade urinprov och rog blodprov idag klockan 8 på vc..inget gnäll när nålen stack i poo..så duktig hon är.

idag åt natha gröt för första gången på länge och nu när jag varit själv så har jag även beställt namnnappar till poo..de hon hade innan var för små nu..sen beställde jag ett par byxor och en bodie från gurra jr..jätte fina å roliga tryck har dom så beställde ett par byxor där det står "shit happens" i gumpen hon har ju redan ett par byxor dr det står "smell you later.." och en bodie där det står "varning kan orsaka trötthet" sen har hon ett par byxormed nathalie i rumpan å nu beställde jag en bodie med nathalie på magen.
de är stora i storleken men mysiga...gå in på gurrajr.se..rekomenderas.

klockan 13,15 ska jag hämta nathalie idag..kommer nog gå dit redan 13 ist..bättre tidig.
när jag hämtat henne så vet jag inte vad vi ska göra faktiskt.


och jävla skit men tradera..sålde ett par byxor i lördags men har inte fått betalt än..idiot..har mailat för någon dag sedan men har inte fått svar eller pengar..malade nyss å skrev att han får minus om jag inte har pengarna eller ett mail innan måndag.
jag lär väll få minus bara för saken skull...sånna e idioter som ger minus bara för dom själva fått minus...har jag rätt eller har jag rätt?

ne nu har jag dö tråkigt..30 minuter kvar å jag klättrar på väggarna..vad ska jag göra?
saknar min ängel

Kommentarer
Postat av: Monica

Hur klarar du av att ta urinprov på lillan? =)

2009-09-17 @ 17:04:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Monica

Hej! Nej det e ju en bild på Andreas Carlsson som sitter med Idol =)

2009-09-19 @ 09:15:36
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

haha ja helt allvar.. Ungen hette så :D

2009-09-20 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0