fradag=trött

denna veckan har varit jobbig enligt mej..att inskola tar mer på krafterna än jag trott..ändå så sitter jag bara där i 3 timmar.
nathalie vaknar allt mellan 6-7 på morgonen..vilket är mycket tidigare än förra veckan.
när vi är där brukar hon vara gnällig och mammig om hon vaknat för tidigt eller om jag inte sitter i samma rum.
vi är ju bara där 3 timmar men när vi kommer där ifrån så somnar natha nästan direkt och det ör ärligt jag med...för det mästa.

vi fick provsvaren i tisdags och hon har troligen urinvägsinfektion så nu får hon knapra piller en vecka framåt sen ska det tas nya prover.
igår på dagis åt hon faktist lite mat och jag blev så glad även fast det bara var en två tuggor.

sen e det ju fredag...äntligen, idag när vi kommer hem ska väskan packas till nathalie för i morgon ska hon ju till faster linda och leka med kusinen elvira medans jag och jimmy flyr upp till ullared..det var verkligen på tiden att vi får komma dit..och tro det eller ej..det var INTE min ide..efter första dagen på dagis så upptäckte vi att vi var helt oförberädda så jimmy tyckte vi skulle åka upp och köpa allt som behövdes till henne där...och jag höll naturligtvis med haha.

ne nu kom nathalie och fann mej vid datorn..tar väll nån sekund till innan hon börjar gnälla.

krya på er theo och jonas..och till dej monica..jag är oxå vaken vid den tiden då du skrev ditt inlägg..kan inte sova men älskar det...för mycket pepsi antar jag haha

Kommentarer
Postat av: Monica&Theodor

Ohhhh Ullared! Sååå roligt =) Shoppa för mig oxå!



Jag tycker verkligen inte att det e roligt att vara uppe så sent.. speciellt inte när man har en grinig unge.. Haha

2009-09-11 @ 10:08:05
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0